فتنوں کے رد میں لکھی ہوئی کتب اعلیٰ حضرت کی فہرست
सोमवार, 22 अक्टूबर 2018
فتنوں کے رد میں لکھی ہوئی کتب اعلیٰ حضرت کی فہرست ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اعلی حضرت امام احمد رضا خان فاضل بریلوی علیہ الرحمہ حق و صداقت اور علم و حکمت کا وہ کوہ گرا تھے جن کی تعریف میں اپنے تو ایک طرف بیگانے بھی رطب اللسان ہیں_ وہابی جماعت کے شیخ الحدیث انور شاہ کشمیری کہتے ہیں_ مولانا احمد رضا خان صاحب کی تحریریں شستہ اور مظبوت ہیں، جسے دیکھ کر یہ اندازہ ہوتا ہے کہ یہ مولوی احمد رضا خان صاحب ایک زبردست عالم دین اور فقیہ ہیں_(رسالہ دیوبند ص21 جمادی الاول 1330ھ) سید سلیمان ندوی(وہابی) لکھتے ہیں_ اس احقر نے مولانا احمد رضا خان صاحب بریلوی کی چند کتابیں دیکھیں تو میری آنکھیں خیرہ کی خیرہ ہو کر رہ گئی، حیران تھا کہ واقعی مولانا بریلوی صاحب مرحوم کی ہیں جن کے متعلق کل تک یہ سنا تھا کہ وہ صرف اہل بدعت کے ترجمان ہیں اور صرف چند فروعی مسائل تک محدود ہیں مگر آج پتہ چلا کہ نہیں ہرگز نہیں یہ اہل بدعت کے نقیب نہیں بلکہ یہ تو عالم اسلام کے اسکالر اور شکاہکار نظر آتے ہیں، جس قدر مولانا مرحوم کی تحریروں میں گہرائی پائی جاتی ہے اس قدر گہرائی تو میرے استاد مکرم جناب مولانا شبلی صاحب اور حضرت حکیم الامت مولانا اشرف علی تھانوی اور حضرت مولانا محمود الحسن صاحب دیوبندی اور حضرت مولانا شیخ التفسیر علامہ شبیر احمد عثمانی کی کتابوں کے اندر بھی نہیں جس قدر مولانا بریلوی کی تحریروں کے اندر ہے (ماہنامہ ندوہ اگست 1931ء ص17،طمانچہ ص36) اعلی حضرت فاضل بریلوی علیہ الرحمہ کی کتب کے اسماء مبارکہ مندرجہ ذیل ہے_ علم غیب مصطفٰی و اولیاء کا ثبوت اور منکرین کا رد: 1- انباء المصطفی بحال سرو اخفی، 1318ھ 2- اللؤلؤ المکنون فی علم البشیر ما کان و مایکون، 1318ھ 3- انباء الحی ان کلامہ موصون تبیان لکل شئ، 1318ھ 4_ مالی الجیب بعلوم الغیب، 1318ھ 5_ الدولۃ المکیۃ بالمادۃ الغیبیۃ، 1323ھ 6_ ظفر الدین الجید ملقب بہ بطش غیب، 1323ھ 7_الفیوضات المکیۃ لمحب الدولۃ المکیۃ، 1325ھ 8- خالص الاعتقاد 1328ھ 9- ازاحۃ العیب بسیف الغیب 1330ھ 10_ ابراء المجنون علی انتقائہ علم المکنون 1323ھ 11_ ماحیۃالعیب بایمان الغیب 1326ھ 12_ میل الھدی لبرء عین القضا 1325ھ 13_ اراجع جوانہ الغیب عن ازاحۃ الغیب 1326ھ 14_ الجلاء الکامل کعین فضاۃ الباطل 1326ھ ختم نبوت کا ثبوت 1_جزی الله عدوہ بابائہ ختم نبوت 1317ھ 2_ المبین ختم النبیین 1326ھ 3_ جوابھائے ترکی بہ ترکی 1292ھ الھیبۃ الجباریۃ علی جھالۃ الاخباریۃ 1309ھ قادیانیت کا رد: 1_ السوء والعقاب علی المسیح الکزاب 1320ھ 2_ الصارم الربانی علی اسراف القادیانی 1313ھ 3_ قہر الدیان علی مرتد بقادیان 1323ھ امکان کزب کا رد 1_ سبحان السبوح عن عیب کزب مقبوح 1308ھ 2_ اخباریہ کی خبر گیری 1308ھ 3_ دامان باغ سبحان السبوح 1326ھ نبی سے مساوات کے نظریہ کا رد: 1_ تجلی الیقین بان نبینا سید المرسلین 1305ھ 2_ مبین الھدی فی نفی امکان مثل المصطفی 1323ھ 3_ تلآلؤ الافلاک بجلال حدیث لولاک 1305ھ اختیارات انبیاء کے انکار کا رد: 1_ سلطنت مصطفٰی فی ملکوت کل الوری 1297ھ 2_ الامن والعلی لناعتی المصطفی بدافع البلاء 1311ھ 3_ اجلال جبرائیل بجعلہ خادماً للمحبوب الجلیل 1298ھ انبیاء و اولیاء کو پکارنے اور ان سے مدد مانگنے کا ثبوت: 1_انوار الانتباہ فی حل ندائے یا رسول اللہ 1304ھ 2_ برکات الامداد لاحل الاستمداد 1311ھ 3_ الاھلال بفیض الاولیاء بعد الوصال 1303ھ میلاد و قیام کا ثبوت و منکرین کا رد: 1_ اقامۃ القیامۃ علی طاعن القیام لنبی تھامۃ 1299ھ 2_ الجزاء المھیا لغلمۃ کنھیا 1320ھ 3_ النعیم المقیم فی فرحۃ میلادالنبی الکریم 1299ھ عبد النبی، نبی بخش وغیرہ نام رکھنے کا جواز: 1_ بذل الصفا بعبد المصطفی 1300ھ 2_ النور و الضیاء فی احکام بعض الاسماء 1320ھ 3_ باب غلام مصطفی 1305ھ سماع موتی کا جواز و ثبوت : 1_ حیات الموات فی بیان سماع الاموات 1305ھ 2_ الوفاق المتین بین سماع الدفین وجواب الیمین 1316ھ 3_ مرتجیحی الاجابات لدعاء الاموات 1296ھ جسم اقدس کا سایہ نہ ہونے کا ثبوت : 1_ نفی النفئ عمن بنورہ انار کل شئ 1296ھ 2_ ھدی الحیران فی نفی الظل عن سید الاکوان 1299ھ 3_ قمر التمام فی نفی الظل عن سیدالانام غیر مقلدیت(اہلحدیث) کا رد : 1_ الفضل الموھبی فی معنی اذاصح الحدیث مذھبی 1313ھ 2_ النھی الاکید عن الصلاۃ وراء عدی التقلید 1305ھ 3_ النیر الشھابی علی تدلیس الوھابی 1309ھ کرنسی نوٹ کے احکام : 1_ کفل الفقیہ الفاھم فی احکام قرطاس الداھم 1324ھ 2_ الذیل المنوط لرسالۃ النوط 1329ھ 3_ کاسر السفیہ الواھم فی ابدال قرطاس الدراھم 1329ھ حضور اکرم صلی اللہ تعالٰی علیہ و سلم کے والدین کریمین کے ایمان کا ثبوت : 1_ شمول الاسلام فی اصول رسول الکرام 1315ھ تبرکات کی تعظیم : 1_ بدر الانوار فی آداب الآثار 1326ھ 2_ ابر المقال فی استحسان قبلۃ الاجلال 1308ھ آریہ مزہب کا رد : 1_ کیفر کفر آریہ 1326ھ 2_ قوارع القھار علی المجسمۃ الفجار 1318ھ پردہ در امرتسری 1326ھ ارواح مومنین کا اپنے گھر آنے کا ثبوت : 1_ اتیان الارواح لدیارھم بعد الارواح 1322ھ 2_ بوارق تلوح من حقیقت الارواح 1311ھ حضرت امیر معاویہ رضی اللہ عنہ کے مناقب جلیلہ : 1_ البشری العاجلہ من تحف آجلہ 1300ھ 2_ ذب الاھواء الواھیہ فی باب امیر معاویہ 1312ھ 3_ عرش الاعزاز والاکرام لاول ملوک الاسلام 1312ھ نام اقدس سن کر انگوٹھا چومنے کا ثبوت : 1_ منیر العین فی حکم تقبیل الابھامین 1313ھ 2_ نشاط السکین علی حلق البقر السمین 1303ھ 3_ نھج السلامہ فی تحلیل تقبیل الابھامین فی الاقامہ 1333ھ جمعہ کی ازان ثانی خارج مسجد میں ہونے کا ثبوت : 1_ اوفی اللمعہ فی اذان الجمعہ 1320ھ 2_ شمائم العنبر فی اداب النداء امام المنبر 1321ھ 3_ اذان من الله لقیام سنۃ نبی الله 1322ھ منی آرڈر کے جواز کا ثبوت : 1_ المنی والدرر لمن عمد منی آرڈر 1311ھ رویت ہلال کے اختلافات کا حل : 1_ طرق اثبات ھلال 2_ نور الادلہ للبدور الاجلہ 1304ھ 3_رفع العالہ عن نور الادلہ 1304ھ شفاعت کا بین ثبوت : 1_ اسماء الاربعین فی شفاعت سیدالمحبوبین 1305ھ کوّا کھانے کی حرمت : 1_ رامی زاغیان ملقب دفع زیغ زاغ حرمت سجدہ تعظیمی : 1_ الزبدۃ الزکیہ فی تحریم سجود التحیہ 1337ھ 2_ مفاد الحبر فی الصلاۃ بمقبرۃ اوجنب قبر ہندوستان دارالسلام ہے : 1_ اعلام الاعلام بان ہندوستان دارالسلام 1306ھ فرقہ روافض کا رد : 1_ رد الرفضہ 1320ھ 2_ الادلۃ الطاعنہ فی اذان الملاعنہ 1306ھ 3_ لمعۃ الشمعہ لھدی شیعۃ الشنعہ 1312ھ بعد دفن قبر پر اذان دینے کا جواز : 1_ ایذان الاجر فی اذان القبر 1307ھ 2_ نسیم الصبا فی ان الاذان یحول الوباء 1302ھ عید کے دن معانقہ و مصافحہ کا ثبوت : 1_ وشائح الجید فی تحلیل معانقۃ العید 1312ھ ایصال ثواب کے لیے فاتحہ کا دن معین کرنا : 1- الحجۃ الفاتحہ بطیب التعین والفاتحہ 1307ھ 2_ البارقۃ الشارقۃ علی المارقۃ المشارقۃ 1326ھ 3_ نشاط السکین علی حلق القبر الثمین 1302ھ اولیاء اللہ کے مزارات پر چراغ روشن کرنے کا جواز : 1_ بریق المنار بشموع المزار 1331ھ 2_ طوالع النور فی حکم السراج علی القبور 1304ھ 3_ الامر با حترام المقابر 1298ھ معراج جسمانی کا ثبوت : 1_ منبہ المنیہ لو صول الحبیب الی العرش والرویہ 1320ھ 2_ جمان التاج فی بیان الصلاۃ قبل المعراج کفن پر لکھنے کا جواز : 1_ الحرف الحسن فی الکتابۃ علی الکفن 1308ھ بزرگوں کے نام پر پالے ہوئے حلال جانور کے حلال ہونے کا ثبوت : 1_ سبل الاصفیاء فی حکم الذبح للاولیاء 1312ھ خلیفۃ المسلمین ہونے کی تحقیق : 1_دوام العیش فی الائمۃ من قریش 1339ھ کفار و مشرکین کے ساتھ معاملات و موالات کا بیان و خلافت کمیٹی کا رد : 1_ المحجۃ المؤ تمنہ فی آیۃ الممتحنہ 1339ھ دارالندوہ (ندوۃ العلماء) کا رد بلیغ : 1_ فتاوی الحرمین برجف ندوۃ المین 1317ھ 2_ مراسلات سنت و ندوہ 1313ھ 3_ ندوہ کاتیجہ روداد سوم کانتیجہ 1313ھ تحریک ترک قربانی گاؤ کا رد : 1_ انفس الفکر فی قربانی البقر 1298ھ حرکت زمین کے نظریہ کا رد بلیغ : 1_ فوزمبین در رد حرکت زمین 1338ھ 2_ معین مبین بھر دور شمس و سکون زمین 1338ھ 3_ نزول آیات فرقان ببسکون زمین و آسمان 1339ھ نماز عید کے بعد دعا مانگنے کا جواز : 1_ سرور العید السعید فی حل الدعاء بعد صلاۃ العید 1307ھ ذبیحہ سے بائیس 22،اشیاء کھانے کی ممانعت کا ثبوت : 1_ المنح الملیحہ فیما نھی من اجزاء الذبیحہ 1307ھ فلسفہ قدیمہ کا رد اور ایٹم کی تحقیق : 1_ الکلمۃ الملھمہ فی الحکمۃ المحکمۃ لوھاء فلسفۃ المشئمۃ 1338ھ فلسفہ جدیدہ کا رد : 1_ مقامع الحدید علی خدالمنطق الجدید 1304ھ 2_ البارقۃ اللمعا فی سوء من نطق بکفر طوعا 1304ھ ماں کے پیٹ میں کیا ہے : 1_ الصمصام علی مشکک فی آیۃ علوم الارحام 1315ھ تعزیہ داری کا رد : 1_ اعالی الافادۃ فی تعزیت الہند و بیان الشھادۃ 1321ھ قوّالی کا رد : 1_ مسائل سماع 2_ اجل التبحیر فی حکم السماع والمزامیر 1320ھ 3_ السنیۃ الانیقہ فی فتاوی افریقہ 1336ھ عورتوں کو مزارات کی زیارت کے لیے جانے کی ممانعت : 1_جمل النور فی نھی النساء عن زیارت القبور 1339ھ 2_ مروج النجا لخروج النساء 1316ھ شریعت و تریقت کی حقیقت اور تصوّف : 1_ مقال العرفاء باعزز شرع و علماء 1327ھ 2_ کشف حقائق واسرار دقائق 1308ھ 3_ التلطف بجواب مسائل التصوف 1312ھ سادات کرام کو زکوۃ دینے کی حرمت : 1_الزھم الباسم فی حرمۃ الزکوۃ علی بنی ھاشم 1307ھ گانہ، افیون، چرس، وغیرہ کی حرمت : 1_ الفقہ التسجیلی فی عجین النار جیلی 1318ھ 2_منزع المرام فی التداوی بالحرام 1303ھ غائبانہ نماز جنازہ کی ممانعت : 1_ الھادی الحاجب عن جنازۃ الغائب 1327ھ بدمزہب کے ساتھ نکاح کی ممانعت : 1_ ازالۃ العار بحجر الکرائم عن کلاب النار 1316ھ نعلین شریفین کے نقش کے استحباب کا بیان : 1_ شفاء الوالہ فی صور الحبیب و مزاراہ و نعالہ 1315ھ تصور شیخ و نماز غوثیہ کا ثبوت : 1_ کشکول فقیر قادری 1305ھ 2_ الزمزمۃ القمریہ فی الزب عن الخمریہ 1306ھ 3_ انھار الانھار من یم صلاۃ الاسرار 1305ھ مولوی اسماعیل کے رد میں : 1_ سل السیوف الھندیہ علی کفریات باباالنجدیہ 1312ھ 2_ الکوکبۃ الشھابیہ فی کفریات ابی الوھابیہ 1312ھ 3_ کشف ضلال دیوبند 1327ھ 4_ صمصام سنیت بگلوی نجدیت 1316ھ بعد نماز جنازہ دعا کے جواز کا ثبوت : 1_ بزل الجوائز علی الدعاء بعد صلاۃ الجنائز 1311ھ عقائد وہابیہ کے رد میں متفرق عنوانات : 1_ باب العقائد والکلام 1335ھ 2_ فیح النسرین بجواب الاسئلۃ العشرین 1311ھ 3_ النفحۃ الفائحہ من مشک سورۃ الفاتحہ 1315ھ 4_ الاستمداد علی اجیال الارتداد 1327ھ 5_ آکد التحقیق بباب التعلیق 1322ھ 6_ المجمل المسدد ان ساب المصطفی مرتد 1301ھ 7_ المقالۃ المسفرہ عن احکام البدعۃ المکفرہ 1301ھ 8_ البارقۃ الشارقۃ علی المارقۃ المشارقۃ 1326ھ 9_ اکمال الطامۃ علی شرک سوری بالامور العامۃ 1312ھ 10_ الراد الاشد البھی فی ھجر الجماعۃ علی الکنکوھی 1313ھ کل مندرجہ ذیل کتب= 140 اعلیٰ حضرت امام احمد رضا خان فاضل بریلوی علیہ الرحمہ نے اپنی حیات میں میں تقریباً ایک ہزار 1000 سے جائد کتابیں تحریر فرمائ لیکن افسوس اس بات کا ہے کہ آج تک اعلیٰ حضرت رحمتہ اللہ علیہ کی تقریباً نصف کتابیں بھی منظر عام پر نہ آسکی عمران سیفی رضوی
सदस्यता लें
टिप्पणियाँ भेजें (Atom)
کیا اعلیٰ حضرت اور اشرف علی تھانوں نے ایک ساتھ تعلیم حاصل کی؟
کچھ انتشار پسند حضرات بغیر تحقیق کے بڑے زور و شور سے یہ پروپیگنڈہ پھیلاتے نہیں تھکتے کہ بریلویوں کے اعلیٰ حضرت اور اشرف علی تھانوی صاحب نے ...

-
کیا مطلقاً تمام دیوبندی(وہابی) کافر ہیں؟ جو حضرات خد کو دیوبندی(وہابی) کہتے ہیں مگر علمائے دیوبند کی کفری عبارتوں سے واقف نہیں ہیں، کیا ...
-
کتابوں اور مطالعہ سے دوری علم ایک ایسا خزانہ ہے جس کو چرایا نہیں جا سکتا اور اسے حاصل کرنے کا سب سے بہترین ذریعہ کتابوں کا مطالع...
कोई टिप्पणी नहीं:
एक टिप्पणी भेजें